دبیر ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همدان از برگزاری برنامه‌های مردمی «چهلچراغ» با حضور سخنرانان مطرح در راستای بصیرت‌افزایی در جامعه خبر داد.

پاسداشت ارزش‌های انقلاب با گرامیداشت حماسه «9 دی»به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدجواد بیات دبیر ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همدان با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی به منزله تعظیم شعائر دینی است اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه 88 پس از حضور حماسی مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تحت عنوان یوم‌الله نام گرفته است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 موضوع براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح بود افزود: اتفاقات آن سال یک دعوای جناحی و یا اختلاف بین چند نفر و یا گروه نبود بلکه سران کفر به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری و برپایی حکومت مورد نظر خود بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همدان با بیان اینکه خداوند انقلاب اسلامی را به برکت سیدالشهدا(ع) و نهضت عاشورا بیمه کرده است تصریح کرد: به همین منظور ما باید در حماسه 9 دی حضوری عمیق و گسترده داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در ظهر عاشورای سال 88 به عزاداران اباعبدالله(ع) و خیمه‌های حسینی اهانت کردند خاطرنشان کرد: روز 9 دی به برکت غیرت دینی، تفکر عاشورایی و ارادت به امام حسین(ع) مردم به میدان آمدند و از اعتقادات خود پاسداری کردند.

بیات با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد این حماسه بزرگ باطراوت‌تر می‌شود گفت: گرامیداشت حماسه 9 دی در حقیقت پاسداشت ارزش‌های دینی، انقلابی و اعتقادی است.

وی حماسه 9 دی را اعتقاد مردم به نظام و ولایت فقیه عنوان کرد و با بیان اینکه همه گروه‌های انقلابی به این تفکر پایبند هستند افزود: مردم انقلابی بودن، انقلابی ماندن، غیرت دینی و بصیر بودن خود را با تفکر عاشورایی و تجلیل و تکریم این حماسه به منصه ظهور می‌گذارند.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در همدان از شکل‌گیری ستادهای مختلف مردمی بزرگداشت 9 دی در همدان خبر داد و تأکید کرد: در 9 شهرستان مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار می‌شود و مراسم همدان نیز روز  یکشنبه ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی(ره) خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران، سخنران ویژه این مراسم است گفت: مردم همدان با بصیرت بالای خود دو روز قبل از 9 دی در سال 88 به خیابان آمدند و دفاع از ولایت را فریاد زدند.

بیات با اشاره به اینکه آیت‌الله نوری همدانی نیز با شعار معروف «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» ورودی آگاهانه و با بصیرت در مقابله با فتنه داشتند افزود: نقش منحصر به فرد سردارهمدانی نیز در مقابله با فتنه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی از برگزاری برنامه‌های مردمی «چهلچراغ» در دهه بصیرت با حضور سخنرانان مطرح در راستای بصیرت‌افزایی در جامعه خبر داد.

انتهای پیام/د.ا

گرامیداشت حماسه «9 دی» درهمدان

برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.