مسئولان انتظامی شهرستان بافق در دیدار با امام جمعه این شهرستان به بحث در مورد حوادث و اتفاقات نهم دی ماه پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در جمع فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان بافق با اشاره به حوادث و اتفاقات نهم دیماه سال ۸۸ گفت: در آن زمان یک حرکت توفنده که از بیرون هدایت می‌شد به داخل کشور ایران آغاز و در نهایت با بصیرت مردم و مسئولان، این حرکت خنثی شد.

وی افزود: نهم دیماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و به خاطر آنکه حق بر گردن ملت و انقلاب دارد، یوم الله نامیده شده و روزی است که ملت به حکمت، ولی فقیه ایمان پیدا کرد و در این روز دشمنان را مایوس از شکست دادن انقلاب کرد.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: با پشتیبانی مردم همیشه موفق و کشوری بالنده خواهیم داشت چرا که این امنیت موجود در کشور مدیون جوانانی هستیم که برای دفاع از وطن خود تلاش می‌کنند و ما باید با رفتار پسندیده و مودبانه با مردم رفتار کنیم و نگذاریم دشمن بین مردم و مسئولان جدایی اندازد.

امام جمعه بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی به تحولات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و به برکت اسلام و انقلاب اسلامی، وضعیت جامعه امروز قابل قیاس با گذشته نیست و پیشرفت‌های زیادی را داشتیم.

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق نیز در این دیدار با اشاره به نهم دیماه گفت: نهم دیماه باید بماند و یادش گرامی داشته شود، و کشورمان دشمنانی دارد که در تلاش هستند تا نام انقلاب و نهم دیماه را از یاد‌ها و اذهان پاک کنند و گرامیداشت نهم دی نیز باید یه جای شعار دادن، از جنس شعور و تبیین و بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز در این دیداربیان کرد: به بهانه نهم دی بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم انقلاب با تاریخ انقلاب و گذشته برخی از افراد آشنا شدند.

وی افزود: نهم دی، دوست را از دشمن جدا کرده و چه بسیار پرده‌های نفاق که از افراد و احزاب برافتاد و چه افراد و احزاب که به پاس حضور عمارگونه در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم آبرو یافتند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق ادامه داد: نهم دی یادآور مظلومانی است که در دوران فتنه در راه دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند و یا ضرر‌های جانی و آبرویی را بر خود خریدند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: نیروی انتظامی در معرض نگاه و قضاوت عمومی است و باید به نحوی عمل کند که مردم از ناجا یک نیروی مقتدر انتظار داشته باشند.

انتهای پیام/ ا

بصیرت مردم و مسئولان خنثی کننده حوادث 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.