سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: برگزاری جشنواره‌های متنوع می‌تواند به ارتقاء نشاط اجتماعی در سمنان کمک شایانی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس بابایی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه شهروندان سمنان از نظر روحی نیاز به شادابی بیشتری دارند گفت: با توجه به نظر کارشناسان در خصوص کم‌رنگ بودن نشاط اجتماعی جشنواره‌های متعددی با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی در سطح شهر برنامه‌ریزی شده است تا از نظر شاخص‌های سلامت فاصله سمنان با نرم‌های استاندارد را کاهش دهیم.

وی افزود: در تلاشیم سمنان را به شهر جشنواره‌ها تبدیل کنیم به همین منظوردر ارتباط و در هم‌افزایی با دستگاه‌های اجرایی رویداد‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی زیادی برنامه‌ریزی کردیم.

بابایی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی سمنان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این سازماناظهار داشت: قرار است در چهار جمعه متولی در دی‌ماه جاری نشست‌های فرهنگی تحت عنوان "شونشینی" برگزار کنیم که نخستین نشست عصر اولین جمعه دی‌ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان داشت: در نشست‌ها فرهنگی علاوه بر برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و گردشگری سمنان معرفی می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از جشنواره گچ به عنوان یکی دیگر از جشنواره‌های برنامه‌ریزی شده است که این جشنواره بهار پیش رو در فروردین یا اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: جشنواره استقبال از بهار به عنوان یکی از مهمترین جشنواره امسال است که این جشنواره از نیمه اسفندماه آغاز و تا تپایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

بابایی در پایان از جشن چهل سالگی انقلاب به عنوان یکی دیگر از جشنواره‌های این سازمان اشاره کرد که جشن "سمنی نوروز" نیز از دیگر جشنواره‌های پیش‌بینی شده برای ایام آغازین سال است.

انتهای پیام / م

ایجاد دبیر خانه دائمی جشنواره ها در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.