دعوت نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم دیار میرزا کوچک برای حضور در حماسه یوم الله ۹ دی

نماینده ولی فقیه در گیلان در بیانیه‌ای از مردم دیار میرزا کوچک خواست با حضور حماسی خود در یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی بدارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، در بیانیه‌ای از مردم دیار میرزا کوچک خواست با حضور گسترده خود در تجمع، ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی بدارند.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران از سال‌های نخست شکل گیری تاکنون فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و در چهلمین سالگرد پیروزی خود به تعالی و بالندگی رسیده است.

در بیانه نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نوشته شده است: عظمت و سرافرازی انقلاب اسلامی سبب گشته تا دشمنان نظام همواره با طراحی نقشه‌های مختلف و ایجاد فتنه‌های متعدد درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی باشند، غافل از آنکه انقلاب اسلامی ایران تجلی عینی حکومت الهی است که بی شک در سایه ولایت مقام معظم رهبری هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست.

همچنین در این بیانیه آمده است: پس از برگزاری انتخابات با شکوه سال ۸۸، بار دیگر استکبار جهانی برای عملی ساختن توطئه شیطانی خود کوشید تا با تزویر و فریب برخی نیرو‌های به ظاهر انقلابی، برای ایجاد آشوب و بلوا، احساسات مردم مسلمان ایران را جریحه دار کند و فتنه‌ای بزرگتر از فتنه‌های گذشته به راه بیاندازد که به لطف الهی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه شیطانی استکبار جهانی با حماسۀ یوم‌الله ۹ دی و تجلی بصیرت، آگاهی، زمان شناسی، دشمن شناسی، ولایتمداری و انقلابی گری ملت ایران بی نتیجه ماند.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در گیلان نوشته شده است: مردم ولایی و همیشه در صحنه گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر از دیگر مناطق کشور با نمایش اوج بلوغ سیاسی و ولایتمداری خود، حماسه باشکوه ۸ دی را آفریدند و بر بیعت خود با آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی صحه گذاشتند و مدال بصیرت را از رهبر فرزانه انقلاب دریافت کردند.

در پایان بیانیه آیت الله فلاحتی آمده است: اینجانب ضمن تقدیر مجدد از طلایه داران بصیرت و حماسه سازان یوم‌الله ۸ دی و با تاکید بر لزوم همدلی، وفاق و هوشیاری ملی در برابر توطئه‌های احتمالی و نقشه‌های فتنه گون بد خواهان نظام، از امت ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان دعوت می‌کنم تا در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی سراسر استان به ویژه مراسم شهر رشت حضوری پرشور و نشاط داشته باشند.

 

انتهای پیام/م.ع

بیانیه نماینده ولی فقیه در گیلان از مردم دیار میرزا کوچک برای حضور در حماسه یوم الله ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.