رئیس پلیس فتای استان از دستگیری اعضای باند 10 نفره کلاهبرداری تلفنی و کارت به کارت در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد .

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محمد علی آدینه لو  درباره این خبر گفت: در پی اعلام شکوائیه با موضوع کلاهبرداری از طریق برنده شدن در برنامه زنده رادیویی با حضور مسئولان کشوری و برداشت کامل وجه از حساب بانکی به شگرد کارت به کارت و برداشت اینترنتی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های مقدماتی پلیس فتای استان زنجان نشان داد متهمان از طریق تماس تلفنی با شهروند مورد نظر خود را مجری برنامه زنده رادیویی معرفی کرده و اظهار می‌نمود که شما برنده جایزه در مسابقه شده اید که از این طریق اقدام به کلاهبرداری از طریق کارت به کارت می‌کردند.

سرهنگ آدینه لو بیان داشت: افراد کلاهبردار با چرب زبانی و جلب اعتماد مالباختگان به خود، آنان را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و با شیوه وشگرد خاص حساب آنان را خالی و اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران محل اختفای متهمان در یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی و با نیابت قضائی در یک عملیات دستگیر و از محل اختفای آنان ۴۵ قطعه سیم کارت و پوکه سیم کارت، ۹ دستگاه گوشی و ۲۰ قطعه کارت بانکی، ۱۶ گرم هروئین، ۴۰ سوت شیشه و ۵ قبضه انواع قداره و چاقو کشف شد.

سرهنگ آدینه لو با اشاره به اینکه تعداد متهمان ۱۰ نفر بود و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: افرادی که به این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفتند به پلیس آگاهی محل سکونت خود مراجه کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان در ادامه از شهروندان خواست در صورت مواجهه شدن با چنین افرادی، مراتب را با حفظ خونسردی و در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ گزارش و از رفتن به پای دستگاه عابر بانک خود داری کنند.
انتهای پیام/ن
 

دستگیری اعضای باند 10 نفره کلاهبرداری تلفنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.