نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

همه باید در پیشرفت و اعتلای صداوسیمای سمنان همکاری داشته باشند

نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای بسیج صداوسیمای سمنان با اشاره به ویژگی‌های ممتاز استان در فرهنگ و ولایت پذیری گفت: وجود ۳ هزار شهید در استان نشان از فرهنگ بالای استان سمنان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با اعضای بسیج صدا و سیمای سمنان گفت: یکی از امتیازات جدید استان وجود یک روحانی عالم عامل و با سواد در مقام مدیرکل صداوسیما استان است که همه باید قدردان این نعمت خداوند باشند.

ایت الله شاهچراغی با تاکید بر انجام همه‌ی کار‌ها با جهت گیری دینی خاطرنشان کرد: در صداوسیما باید همه چیز رنگ دینی و خدایی داشته باشد و تاکنون این امر محقق شده است.

وی تصریح کرد: با قبول مدیریت صداوسیما توسط یک روحانی مردم از صداوسیمای استان توقع بیشتری در دینی بودن مطالب ارائه شده دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به خوش نامی صداوسیما سمنان گفت: همه باید همکاری کنند تا نقطه ضعفی در صداوسیمای استان دیده نشود.

ایت الله شاهچراغی با اشاره به انتظارات خود از صداوسیما استان گفت:  انتظار دارم تا در دعوت از روحانیون به عنوان مهمان در صداوسیما از روحانیون دیگر مشورت گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم اخلاق مداری در جامعه کنونی گفت: در جامعه کنونی به موضوع اخلاق انسان ساز باید بیشتر پرداخته شود و نمونه‌ی اخلاق دینی پیامبر اسلام است.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اخلاق دینی پیامبر اسلام خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنند تا اخلاق دینی و انسان ساز پیامبر در جامعه فرهنگسازی شود و در این راه صداوسیما نقش مهمی بر عهده دارد.

وی با تاکید بر پخش فیلم‌های داخلی در صداوسیما به جای پخش فیلم‌های خارجی تصریح کرد: وظیفه‌ی صداوسیما دعوت مردم به رهبری و خدا و وظیفه‌ی ارشادی است که باید به این موضوعات توجه ویژه شود.

ایت الله شاهچراغی با اشاره به یوم الله ۹ دی گفت: تکرار شعار‌های ۹ دی ماه سال ۸۸ در راهپیمایی‌های امسال می‌تواند موجب تحکیم وحدت و بصیرت و ولایت پذیری شود.

وی در پایان از همه‌ی مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی یوم الله ۹ دی امسال یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام / گ

دیدار نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اعضای بسیج صدا و سیمای سمنان

برچسب ها: فتنه 88 ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.