بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خوشحالم که به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته ام. باشگاه پرسپولیس خانواده بزرگی دارد و هواداران بسیاری این تیم را حمایت می‌کنند.

نادری:با پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر هتریک می کنیم/در یادگیری زبان بلژیکی ناتوان بودمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نادری بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی به با عقد قراردادی برای رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان  به جمع شاگردان برانکو ایووانکویچ پیوسته است گفت:خوشحالم که به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته ام.باشگاه پرسپولیس خانواده بزرگی دارد و هواداران بسیاری این تیم را حمایت می کنند.

نادری درباره با وضعیت قراردادش با باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر قراردادی با شش ماهه با باشگاه پرسپولیس دارم و پس از این مدت زمان درباره با تمدید قرارداد و یا دائمی شدن آن تصمیم گیری خواهم کرد.

نادری افزود:امیدوارم برای سومین بار با تیم فوتبال پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برسد.

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس درباره با سابقه فوتبالی خود گفت:من در تیم فوتبال تراکتورسازی فعالیت می کردم و پس از آن نیز به تیم کورتوبیک بلژیک رفتم اما نتوانستم در یادگیری زبان مردمان این کشور موفق باشم و به همین دلیل پس از زمان طولانی به تیم اضافه شدم و نتوانستم شرایط خوبی در این تیم داشته باشم و تصمیم گرفتم به تیم پرسپولیس بپیوندم.

نادری در پایان گفت: تلاش  می کنم هر چه زودتر به ترکیب اضافه شوم و این کار تنها با تصمیم برانکو ایووانکویچ امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید:

نادری به پرسپولیس پیوست

اولین خرید پرسپولیس فردا ثبت می‌کند/ طارمی در لیست برانکو نیست

بنگر راهی اروند خرمشهر شد


انتهای پیام/

اظهارات نادری پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار