پلیس راهور مازندران با استفاده از ۵۰ دوربین نظارتی همه خودرو‌های متخلف را شناسایی و جریمه می‌کند.

سرهنگ مهدی باقری رییس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی مسافر خیز است و سالانه شاهد تردد میلیونی در فصول مختلف سال هستیم، گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی استان به صورت شبانه روزی مبنی براعمال قانون و انظباط ترافیکی در سطح معابر درونشهری مستقر هستند و  خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: پارسال  ۱۱ درصد  برخورد با تخلفات رانندگی و حادثه ساز در معابر درون شهری افزایش یافت.

سرهنگ باقری به افزایش توقیف خودرو‌های سواری مثل پراید و پژو در سطح جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: به ازای هر ۲۰ خودروسبک ایرانی یک خودرو خارجی گران قیمت در سطح جاده‌های استان تردد می‌کند که همین موضوع سبب می‌شود تا تعداد خودرو‌های متخلف توقیفی در پارکینگ‌ها بیشتر باشد.

رئیسراهورمازندران با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی استان ثبت تخلف هیچ فرقی بین خودرو‌های شاسی و سبک نمی‌گذارد گفت:در صورت مشاهده هر گونه تخلف پلیس راهنمایی و راهنمایی موظف به اعمال قانون است.

سرهنگ باقری به فعالیت اتاق مانیتورینگ پلیس راهنمایی و رانندگی استان اشاره کرد و افزود:در حوزه نرم افزاری پلیس راهور استان هم اکنون با استفاده از ۳۲ دوربین نظارتی و ۱۸ دوربین پلاک خوان آمد وشد خودرو‌ها را در سطح شهر‌ها پایش و نظارت می‌کند.

وی گفت: پلیس راهور با استفاده از این دوربین‌های نظارتی همه خودرو‌های متخلف را شناسایی و جریمه می‌کنند.

انتهای پیام/ م

نصب  ۵۰ دوربین نظارتی و پایش تصویری پلیس راهور مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
ببخشید اگه میشه تصویری شم که مساحبه شده بزارید ببینیم چجوری میگیرن ماشین لوکسو