«چهل ۵۷» عنوان برنامه‌ای از رادیو قرآن است که به ارزیابی عملکرد قرآنی و فرهنگی نهاد‌های مختلف در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

ارزیابی عملکرد قرآنی و فرهنگی نهاد‌های مختلف در برنامه «چهل ۵۷»به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو قرآن با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌ برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است که از یکشنبه ۹ دی‌ماه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

از جمله این برنامه‌ها، «چهل ۵۷» است که با مسئولان قرآنی و فرهنگی هر یک از استان‌های کشور در مورد ارزیابی و عملکرد فرهنگی و قرآنی آن‌ها در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت‌و‌گو می‌شود. رادیو قرآن در هر برنامه از چهل ۵۷ میزبان مسئولان دو استان است.

این برنامه توسط گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن و با تهیه‌کنندگی مسعودرضا خالقی طی روزهای پنجشنبه هرهفته از ساعت ۱۵:۱۵ تا اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.

۱۳ دی‌ماه زمان اولین پخش این برنامه است و آیتم‌های آن شامل گفت‌وگو با امام‌جمعه هر یک از استان‌ها، گفت‌و‌گو با مسئولان قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش هر استان، گفت‌و‌گو با رؤسای دارالقرآن‌های هر استان و گزارشات مردمی درباره عملکرد استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار