بزرگداشت آیت الله شاهرودی در مسجد سید اصفهان برگزار شد

آیین بزرگداشت آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد سید اصفهان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این مراسم حجت الاسلام  عبداللهی امام جمعه سپاهان شهراز ویژگی های اخلاقی این عالم بزرگوار سخن گفت و تاکید کرد: ایشان در زمینه ی احکام و فقه مهارت بسیاری داشتند و آثار وجودی ایشان تا سالیان سال بسیاری از طلاب و علما را بهرمند خواهد کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خصوص شخصیت مرحوم هاشمی شاهرودی گفت : من از نزدیک به ایشان ارادت داشتم و یکی از ویژگی های شاخص ایشان نبوغ علمی بود به نحوی که ایشان مطالب اساتیدی را خود به تحریر در آوردند.

رضایی استاندار اصفهان گفت ک فقدان وجودی آیت الله شاهرودی آسیب بزرگی به اسلام و انقلاب اسلامی بود که امیدواریم شاگردان ایشان راه این عالم بزرگوار را ادامه دهند.

گفتنی است ؛ این مراسم ساعت 10 صبح امروز با حضور استاندار اصفهان ، امام جمعه ، نمایندگان مجلس ، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم اصفهان در مسجد سید اصفهان برگزار شد.

آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت یکم دی ماه پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت را حق را لبیک گفت.

 

انتهای پیام /س

مراسم بزرگداشت آیت الله شاهرودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.