اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس + عکس

اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در میدان انقلاب شهر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،  اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در میدان انقلاب شهر بندرعباس برگزارشد.

قشرهای مختلف مردم در این اجتماع شعار‌هایی در حمایت از انقلاب اسلامی و لزوم داشتن بصیرت و ایستادگی و حمایت از ولایت فقیه سر دادند.

تا پای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبر و امامیم، ما همه با هم هستیم،پشت ولایت هستیم، ما همه عمار تو هستیم خامنه ای، همه در ۹ دی با شور و همصدایی، نابود باد فتنه آمریکایی از مهمترین شعار‌های حاضران در این مراسم است.

امام جمعه بندرانزلی در مراسم بزرگداشت  ۹دی در بندرعباس گفت: حماسه نهم دی استمرار روح ولایتمداری و آزادی در کشور اسلامی ایران است و اثرات گسترده ای در منطقه و جهان گذاشته است.
حجت الاسلام شمس الدین افزود: بصیرت و دشمن شناسی دو عامل اصلی و موثر در ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام شمس الدین افزود: دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار از ابتدای وقوع اسلامی تا امروز با روش های مختلف سیاسی، اقتصادی، جنگ و فرهنگی بدنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هستند و این راه را در سال های آینده دنبال خواهند کرد.
وی گفت: با بهره گیری از فتنه۸۸ باید دشمن شناسی در جامعه تقویت و جامعه به ابزارهایی برای مقابله با دشمنان مجهز شوند.
امام جمعه بندرانزلی افزود: دشمنان در سال  نیز با طراحی انقلاب رنگی در ایران خواستار کودتا بودند که با هوشیاری رهبر معظم و دلسوزان انقلاب اسلامی خنثی شد.
حجت السلام شمس الدین گفت: بعضی ها هم درداخل در تلاش اند تا مراسم ۹ دی را کمرنگ کنند و با بهانه های مختلف مانع حضور مردم در این مراسم شوند که این افراد بدانند که ما هیچ موقع این فتنه بزرگ را فراموش نخواهیم کرد.
وی افزود: خسارت های که با فتنه۸۸ ایجاد شدند قابل جبران نیستند زیرا حیثیت و شان نظام در عرصه بین الملی آسیب دید و نظام مقدس جمهوری اسلامی رابی عدالتی و تقلب در انتخابات متهم کردند.
سخنران مراسم نهم دی در بندرعباس گفت: دشمن در سال های آینده دست از فتنه گری بر نمی دارد و این کار را با القای ناکارامدی مسولان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسولان و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم ادامه می دهند.
حجت الاسلام شمش الدین افزود:راه اصلی مقابله با توطئه های دشمنان کارامدی و مقابله با فساد است و در این زمینه باید مسولان ناکارآمد کنار گذاشته شوندو در مقابله با فساد در جامعه نیز جدیت بیشتری صورت گیرد.
در پایان اجتماع مردمی  دی ماه در بندرعباس، قطعنامه ای در پنج بند قرائت شد و با فریاد الله و اکبر مردم حاظر در صحنه تایید شد.
در بخشی از این قطعنامه آمده است؛
ولایتمداری، بصیرت، استقامت و حراست از نعمت بی بدیل الهی ولایت فقیه این رکن رکین نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه ها دانسته و تا پای جان برای اطاعت محض از فرامین و رهنمودهای حیات بخش رهبر انقلاب اعلام آمادگی می کنیم.
فتنه آمریکایی – صهیونیستی سال ۱۳۸۸ یک کودتای بین المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی ،هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب و دشمن شناسی مردم متدین با شکست مواجه شد، اما همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هرگونه تلاش مذبوحانه برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آن ها را شدیدا محکوم می کنیم.
لازمه نصرت و استیلا بر تنگناهای کنونی را هوشیاری همگان و جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون زا و تلاش حد اکثری مسئولان برای تحقق مطالبات به حق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی سابقه ماه های اخیر می دانیم.
با آگاهی از توطئه های استکبار جهانی، مراقبت مسئولان کشور و رصد هوشمندانه تحرکات به منظور شکست جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه جو و رسانه های وابسته را همراه با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهانیم.

آغاز اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس

آغاز اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس

آغاز اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس

انتهای پیام/ز

برگزاری مراسم حماسه ۹ دی در بندرعباس

برچسب ها: 9 دی ، تجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.