مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: ملت ایران در فتنه 88 ناآرامی‌ها را به‌خوبی شناختند و در یک حرکت خودجوش کمر فتنه گران داخلی و پشتیبانان خارجی را در نهم دی شکست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی ملت ایران در شاهین‌شهر اظهار کرد: بصیرت، حضور به‌موقع در صحنه و تبعیت از رهبری، سه رکن اصلی به وجود آورنده حماسه 9 دی ملت ایران در سال 88  بوده است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان  افزود: ملت ایران در فتنه 88 ناآرامی‌ها را به‌خوبی شناختند و در یک حرکت خودجوش کمر فتنه گران داخلی و پشتیبانان خارجی  را در نهم دی  شکست.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران از فرهنگ فاطمی در حمایت از ولی زمان خود، خیانت‌های برخی خواص در دوران امامت امام علی(ع)، و وقایع ناگوار صلح امام حسن مجتبی و عاشورای امام حسین(ع) عبرت گرفته است و با بصیرت بالای خود فهمید که واژه تقلب در انتخابات در واقع اسم رمز فتنه گران برای ضربه زدن به جایگاه ولایت‌فقیه و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

صالحیان اظهار داشت که درسی که حماسه 9 دی به ملت ایران داده این است که نماز جمعه‌ها و مراسم دیگر مذهبی را باشکوه برگزار کنیم، در مساجد حضور دائمی داشته باشیم و مناسبت‌های ملی و مذهبی را گرامی بداریم.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان،  ضمن حمایت از امام جمعه شاهین‌شهر و دفاع از عملکرد وی، در خصوص فتنه افزود: فتنه 9 دی بخشی از جنگ نرم و انقلاب مخملی نظام سلطه علیه ملت ایران بود و جنگ نرم  از جنگ‌های نظامی و اقتصادی  علیه کشور مهم‌تر بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم گرامیداشت 9 دی ملت ایران در شاهین‌شهر

برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.