در سالروز حماسه ۹ دی، یک موشن‌گرافی زیبا با مزمون این حماسه بزرگ و ماندگار منتشر شده که در این خبر مشاهده می‌کنید.

آرزوهای آمریکا و اسرائیل زیر پای مدم لگدمال شد+موشن‌گرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حماسه ۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پر شور مردمی رقم خورد. مردمان غیوری که نقش‌آفرینی‌های به موقع و تعیین‌کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش‌های فرا روی نظام و کشور قرار داده اند.

نهم دی ماه ۱۳۸۸ پیام ولایتمداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان اعلام کرد و نشان داد که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهد توانست در ادامه راه شهدا و امام شهیدان کوچک‌ترین خللی ایجاد کند.

حقیقت این حماسه تاریخی را تنها می‌توان در بیانات رهبر معظم انقلاب یافت که سکاندار کشتی این انقلاب بوده و ۹ دی ثمره سال‌ها صبر، بصیرت‌افزایی و ولایت اوست. ایشان در بیانات خود درباره این فتنه فرموده‌اند: «این فتنه، صرفاَ منحصر به حضور عده‌ای از افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت که چنین هم شد، همانگونه که در ابتدای انقلاب "محرم" به کمک مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمودند: «خون بر شمشیر پیروز است»، در قضایای ۹ دی هم "عاشورا" به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

به مناسبت برزگداشت این روز عظیم، یک موشن‌گرافی زیبا در این خصوص را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.