لاهوتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون مستقلان با حضور وزیر صمت بحث خودرو را بررسی کرد/ رحمانی: با دلال‌بازی مقابله می‌کنیم

سخنگوی فراکسیون مستقلان نشست امروز صبح این فراکسیون با حضور وزیر صنعت، معدن و معدن تشریح کرد.

فراکسیون مستقلان با حضور رحمانی بحث خودرو را بررسی کرد/ رحمانی: با دلال‌بازی مقابله می‌کنیممهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به نشست امروز صبح این فراکسیون با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این نشست مسائل مختلفی در حوزه اختیارات این وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، البته بیشتر مباحث درباره وضعیت خودرو در کشور بود.

لاهوتی افزود: بر اساس اعلام رحمانی در زمینه تولید خودرو شاهد کاهش هستیم و وزارت صمت تلاش می‌کند تا جلوی این موضوع را بگیرد، همچنین افزایش تولید خودرو یکی از برنامه‌های مهم و اصلی این وزارتخانه است.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تاکید کرد: وزیر صنعت و معدن بیان کرد که حدود یک میلیون خودرو پیش فروش شده و قرار است ۸۰ درصد خودرو‌های موجود ابتدا به افرادی که پیش خرید کرده‌اند، داده شود و ۲۰ درصد مابقی به متقاضیان جدید تحویل داده شود.

وی همچنین با اشاره به بررسی موضوع کاهش قیمت خودرو در این نشست هم گفت: رحمانی به نمایندگان اعلام کرد که دلال‌هایی در فرآیند خرید و فروش خودرو وجود دارند که این موضوع باعث افزایش قیمت خودرو شده است، لذا این وزارتخانه می‌خواهد دلالی‌های موجود در بازار خودرو را مدیریت و با آن مقابله کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد.
آخرین اخبار