مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه ۹ دی با حضور گسترده مردم در روستاها، بخش ها، شهر‌ها و شهرستان‌های استان اردبیل با سر دادن یکپارچه شعار آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امروز مردم شهر‌های مختلف استان اردبیل با حضور یکپارچه در مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی یکبار دیگر بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی خود از ولایت فقیه با استکبار جهانی تاکید و فتنه و آشوب فتنه گران علیه کشورمان را محکوم کردند.
مردم انقلابی در همه شهر‌های استان اردبیل با سر دادن شعار آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی یک بار دیگر بر پایبندی و پشتیبانی خود بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی امروز اردبیل، نوجوانان و کودکانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و با شوق و فداکارانه آمده بودند تا بگویند همیشه هوشیار بوده و در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور پیشگام بوده و همواره پشت و پشتوانه رهبری هستند.
امروز همگان از بصیرت ملت ایران سخن می‌گویند و مردان و زنانی که آمده بودند تا حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ را که برای همیشه در تاریخ جاویدان مانده است را گرامی بدارند.
آری مردم ولایتمدار اردبیل امروز به صورت باشکوه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه شرکت کردند و از شهر‌ها و توابع و روستا‌های اردبیل نیز خبر‌ها حاکی از آن است که همگان با وحدت، بصیرت و برادری در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه شرکت کردند.
انتهای پیام/ح

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ جاویدان مانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.