تازه‌ترین نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد بالغ بر نیمی از آمریکایی‌ها از کاهش نیروهای نظامی این کشور از افغانستان حمایت می‌کنند.

بیشتر مردم آمریکا از کاهش نیروهای نظامی این کشور از افغانستان حمایت می کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تازه‌ترین نظرسنجی‌ در آمریکا نشان می‌دهد بیشتر آمریکایی‌ها از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، برای خروج از سوریه و کاهش نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی را مؤسسات افکارسنجی هاروارد کپس و هریس انجام داده‌اند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد 52 درصد پاسخ‌دهندگان از خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه و کاهش حضور نظامی این کشور در افغانستان حمایت می‌کنند، اما در مقابل 48 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند مخالف خروج یا کاهش نیروهای نظامی آمریکا از این مناطق هستند.

با این حال گرچه اکثریت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از کاهش نیروهای نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان حمایت می‌کنند، 69 درصد شرکت‌کنندگان بر این باورند که حضور نیروهای نظامی آمریکا در خاورمیانه مهم است. 23 درصد این حضور نظامی را «خیلی مهم» و 46 درصد آن را «تا حدی مهم» می‌دانند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار