فرماندار راور گفت: شب گذشته بر اثر ریزش تونل معدن سرب و روی گوهجر، یک کارگر در تونل محبوس و ٣ کارگر دیگر موفق به فرار شدند.

 مالک اژدری فرماندار شهرستان راور در پاسخ به پیگیری خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در خصوص اعلام ریزش معدن در این شهرستان گفت: روز گذشته معدن سرب و روی واقع در گوهجر راور ریزش کرد.

اژدری گفت: به محض بروز این حادثه و پس از اطلاع به عوامل امدادی، سریعاً اورژانس ۱۱۵ طرز به محل حادثه اعزام شد و کارگر محبوس شده که از ناحیه دو پا زیر آوار گیر کرده بود رهاسازی و به بیرون از تونل منتقل شد.

وی افزود: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس با همکاری کارگران معدن، مصدوم به پایین کوه منتقل و توسط اورژانس جهت دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان راور منتقل شد.

وی بیان داشت:این معدن در فاصله ۶۵ کیلومتری از شهر راور واقع شده است و بیش از ۷۰ کارگر دارد.

فرماندار راور افزود: پس از این حادثه جلسه ویژه تشکیل شد و مقرر شد شرکت به بهره بردار نسبت به افزایش ایمنی و حضور کارشناس ایمنی در دو شیفت کاری اقدام نماید.

فرماندار راور گفت: ریزش در این معدن برای اولین بار صورت  گرفته و دلیل آن بهره برداری به صورت روباز است.

در زمان حادثه ۴ کارگر در داخل تونل مشغول بکار بودند که ٣ نفر از آن‌ها موفق به فرار شده و کارگر چهارم که مشغول پیکورکاری بوده پشت آوار محبوس می‌شود.

انتهای پیام/ی

ریزش آوار معدن در راور

برچسب ها: حوادث ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار