در پی گشت و کنترل ماموران اجرایی در زیستگاه‌های حیات وحش گرمسار یک گروه چهار نفره شکارچی غیر مجاز دستگیر شدندرئیس اداره حفاظت محیط زیست گرمسار از دستگیری چهار شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این متخلفان ادوات شکار و همچنین یک سلاح برنوی شکاری ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب دارپرنیان رئیس حفاظت محیط زیست گرمسار گفت: در پی گشت و کنترل ماموران اجرایی در زیستگاه‌های حیات وحش یک گروه چهار نفره شکارچی غیر مجاز دستگیر شدند.

رئیس محیط زیست گرمسار درباره کشفیات از این گروه شکارچی نیز گفت: علاوه بر لاشه یک راس کل پاژن، یک قبضه سلاح برنو ۲۷۰ دوربین دار، هفت تیر فشنگ و دو عدد پوکه فشنگ استفاده شده، دو عدد دوربین چشمی، دو عدد چاقو و یکدستگاه فاصله سنج نیز از این شکارچیان کشف شد که نشان می داد این افراد، شکارچیان حرفه ای هستند.

وی افزود: این شکارچیان که اقدام به شکار نیز کرده بودند، در ارتفاعات زیستگاه حیات وحش کلرز، یک راس کل وحشی پازن را شکار کرده بودند که به چنگ قانون افتادند.

دارپرنیان عنوان داشت:  شکارچیان با استناد به ماده ۱۱ قانون شکار و صید محکوم و باید نسبت به پرداخت جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی اقدام کنند.

انتهای پیام / گ

۴ شکارچی در گرمسار دستگیر شدند

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار