نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: یوم الله ۹ دی جلوه ولایتمداری و بصیرت مردم ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با گرامیداشت نهمین سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: یوم الله ۹ دی سال ۸۸، جلوه و نشانه‌ای از ولایتمداری و بصیرت مردم ایران در برابر فتنه گران بود.

وی افزود: ملت ایران در این روز با پیروی از ولایت فقیه و به دست خود، فتنه را ریشه کن کردند، و به دنیا ثابت نمودند که حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی و پاسدار خون شهدا هستند.

نکونام با بیان اینکه ملت ایران با حضور همیشه در صحنه و ایستادگی خود، انواع فتنه‌های فرهنگی، اقتصادی، جنگ نرم و تحریم‌ها را خنثی کرده اند، اضافه کرد: مردم چهارمحال و بختیاری ۸ دی ماه ۸۸ و یک روز قبل از دیگر از نقاط کشور، علیه فتنه گران بپاخاستند که این هم افتخاری دیگر در کارنامه مردم ولایی استان است.

وی تأکید کرد: حماسه ۹ دی و حضور یکپارچه مردم در مقابل فتنه و بیزاری آنان از فتنه گران بایستی همیشه پاسداشت و قدردانی شود و برای همیشه زنده باشد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش

یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار