عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در رشت از پیشتازی مردم ولایتمدار گیلان در عرصه دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در رشت گفت: حماسه ماندگار ۹ دی نماد بصیرتی است که دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی را در مقابل اراده ملت بزرگ ایران به تمکین واداشت.

وی افزود: تا زمانی که درس‌های نهفته در حماسه‌های ماندگاری چون ۹ دی در حافظه تاریخی این سرزمین ثبت شده است، هیچ دشمن و مستکبری توان مواجهه و مقابله با بصیرت ملت ایران را ندارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از پیشگامی و پیشتازی مردم ولایتمدار گیلان در عرصه دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خلق حماسه ۹ دی نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی را برای ایجاد انحراف در مسیر حرکت متعالی نظام اسلامی بی اثر ساخت و جلوه زیبایی از پیوند مستحکم آحاد ملت با آرمان‌های پاک انقلاب را به تصویر کشید.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام راه عزت و اقتدار ایران اسلامی را تکیه بر توان بومی و اتکاء به روحیه رشادت و ایثار جوانان پاک و مستعد این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: قرار گرفتن ایران در رتبه های بین 10 تا 20 جهان در حوزه علم، تحقیقات و فن آوری های نوین نشانه اتکاء به ظرفیت‌های داخلی است.

انتهای پیام/ع

قدردانی از پیشتازی مردم ولایتمدار گیلان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.