حماسه ۹ دی و فتنه سال ۸۸ یک حادثه و شعار ساده و معمولی نبود بلکه آنچه که از سوی دشمنان طراحی شده بود یک فتنه و توطئه بزرگ علیه انقلاب اسلامی بود.

حماسه ۹ دی توطئه بزرگ علیه انقلاب اسلامی بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  حجت الاسلام میرتاج الدینی مشاور قائم مقام سازمان صدا و سیما در مراسم ۹ دی در شهرستان فسا که با حضور گسترده مردم این شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت: مردم حدود ۴۰ سال پای این انقلاب ایستادند و از آن جدا نشدند، اما برخی از خواص نتوانستند پای این انقلاب بمان ند و مسیرشان عوض شد.

وی افزود: بیداری و آگاهی بخشی‌های رهبری و در پی آن بصیرت و حرکت به موقع مردم و تابعیت از مقام معظم رهبری عامل به وجود آمدن ۹ دی شد تا مردم با بصیرتی که از خود نشان دادند توانستد ۹ دی را خلق کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان این که مردم با هیچ کس عهد و اخوت نبستند و تربیت یافته امام خمینی ره هستند افزود: مردم نماینده و رئیس جمهور را در انتخابات بر سر کار می‌آورند، اما خود مردم هم ناظر بر رفتار آن‌ها و مسئولین هستند.

مشاور قائم مقام سازمان صدا و سیما در ادامه خطاب به رجال سیاسی کشور از جنا‌های اصولگرا و اصلاح طلب، گفت: بدانید تا زمانی که در خط این نظام و ولایت و رهبری هستید مردم شما را قبول خواهند داشت در غیر این صورت جایگاهی نخواهید داشت، چون این مسلک مردم ایران است.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم گفت: دشمنان با توطئه‌های جدید همچون سال‌های قبل در طی این چهار دهه با چهار استراتژی و جنگ سخت، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم کشور ما را مورد تهدید قرار دادند که در این دهه چهارم با ترکیبی از جنگ‌های دهه قبل و به صورت هوشمند و با راه اندازی جنگ اقتصادی و تحریم با مدیریت ستاد خزانه امریکا بر علیه کشور ما به کار بستند تا با ایجاد نارضایتی و یک فتنه جدید کشور را مورد آشوب قرار دهند.

وی در پایان از مردم خواست همچون سال‌های قبل با بصیرت ادامه دهنده پیام ۹ دی باشند و مسئولین و مجلس هم با حرکت انقلابی و جهادی به صورت شب و روز در رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.
انتهای پیام/م

حضور گسترده مردم فسا در راهپیمایی ۹ دی 

برچسب ها: 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار