دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی استان اردبیل با جدیت تخلفات فضای مجازی را رصد می‌کند و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل شامگاه امروز در دیدار چهره به چهره با مردم در مسجد شام‌اسبی اردبیل افزود: فضای مجازی در عین حال که فرصت محسوب می‌شود، ولی تهدیداتی نیز دارد که انتظار می‌رود در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: دشمنان که نتوانسته‌اند با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی برای کشورمان به اهداف خود دست یابند هم‌اکنون در زمینه‌های مختلف در بحث فرهنگی و اجتماعی وارد سرمایه‌گذاری شده‌اند که انتظار می‌رود مردم هوشیاری لازم را همانند قبل داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه نیز بیان کرد: نهم دی ماه تجلی قدرت و اراده ملت ایران بود که با حضور حماسی خود تمام نقشه‌هاو توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

عتباتی گفت: دشمنان و فتنه‌گران که اعتقادات را نشانه گرفته بودند و در پی ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه بودند با درایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران شکست بزرگی را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همیشه نشان داده که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و تا آخرین مرحله از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های امن کشور است و در این استان جرائم بزرگ و سرقت‌های مسلحانه وجود ندارد.

عتباتی تصریح کرد: از پیگیری مشکلات و مطالبات اهالی این روستا خبر داد و بیان کرد: مسئولان استان و دستگاه قضائی با جدیت پیگیر مطالبات مردم است تا راهکار‌های اساسی برای حل مشکلات مردم ارائه شود.

وی یکی از اولویت‌های دستگاه قضائی را دیدار چهره به چهره با مردم برشمرد و گفت: باید مشکلات و مطالبات مردم به طور مستقیم بررسی شود و با استفاده از ظرفیت دستگاه قضائی و دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم انجام می‌دهیم.


انتهای پیام/ح

اردبیل از استان های امن کشور در جرائم بزرگ است

برچسب ها: دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.