ستایش آهنگساز معروف لبنانی از سید حسن نصرالله + فیلم

زیاد الرحبانی آهنگساز سرشناس لبنانی با ساخت اثری زیبا از دبیرکل حزب الله لبنان قدردانی کرد.

ستایش سید حسن نصرالله در اثر جدید آهنگساز معروف لبنانی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، زیاد الرحبانی آهنگساز سرشناس لبنانی و فرزند فیروز خواننده معروف جهان عرب که از سران حزب سوسیالیست لبنان به شمار می‌رود، در اپرای جدید خود از سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تمجید کرد.

در اثری که این آهنگساز معروف ساخته است این شعر خوانده می‌شود: این نواده محمد است، این سروده علی است، این بشارت‌های عیسی است، این نصرالله است. ای آزادگان جهان، او را پیروی کنید.

گفتنی است؛ پنج سال پیش دیلی استار به نقل از زیاد الرحبانی آهنگساز و فرزند "فیروز" خواننده لبنانی نوشت که مادرش به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و به مقاومت احترام می‌گذاشت.

این اظهارات فرزند فیروز موجی از واکنش‌ها را در رسانه‌ها و وب‌ سایت‌های اجتماعی در پی داشت. بعضی‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی مدعی شدند که فیروز یک شخصیت ملی است نباید به صورت آشکار به گروه یا شخصیتی خاصی وابسته باشد.

در همین حال بعضی‌ها نیز گفتند، درست مثل هر لبنانی دیگر، فیروز در ابراز اندیشه‌ها و افکار خود آزاد بود.

ولید جنبلاط رهبر حزب‌ سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان که از مخالفان حزب‌الله است روز جمعه به صورت آشکار اعلام کرد که علاقه و احترام وی به فیروز تغییری نکرده است. در همین خصوص جنبلاط گفته بود: فیروز بزرگتر از آن است که مورد انتقاد قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: تشکر سید حسن نصرالله از سردار سلیمانی +فیلم 


انتهای پیام/

تمجید از سید حسن نصرالله توسط زیاد الرحبانی + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.