مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در هفته جاری ۱۰ تن گوشت گرم گوساله در استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اصغر بهمنی پور مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : در هفته جاری ۱۰ تن گوشت گرم گوساله وکیوم شده به ازای هرکیلوگرم ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی گفت : همچنین ۴۰ تن گوشت گرم گوساله نیز میان جمعیت شهرستان‌ها به ازای هر کیلو گرم ران با ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، سردست ۲۸ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و گردن با ۲۸ هزار تومان توزیع خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۵۰۰ تن محموله برنج تایلندی بر اساس جمعیت شهرستان‌ها به ازای هر کیلوگرم برنج رده ب. در کرمانشاه با ۴۳۰۰ و در شهرستان‌ها ۴هزار و ۴۰۰ تومان و برنج هومالی در کرمانشاه با ۵۵۰۰ تومان و ۵۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: ۴۰ تن گوشت منجمد مرغ شامل توزیع ۱۵ تن در در سطح شهرستان‌ها و ۲۵تن در شهر کرمانشاه با قیمت هرکیلوگرم ۸۹۰۰ تومان و در شهرستان‌ها ۷ هزار تومان عرضه خواهد شد.

بهمنی‌پور عنوان کرد: گوشت قرمز در ۲۵ مرکز و برنج در ۳۰ مرکز خبر داد و گفت: ۱۵ مرکز نیز به صورت سیار در مناطق مرزی شهرستان کرمانشاه برای توزیع گوشت مرغ منجمد در نظرگرفته شده است.

وی افزود: همچنین در زمینه ذخیره‌سازی اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد و نخستین محموله سیب عید، روز گذشته وارد استان شد.

به گفته بهمنی پور امسال درصدد ذخیره‌سازی ۵۰۰ نم سیب و یک هزار تن پرتقال برای تامین میوه شب عید استان کرمانشاه هستیم همچنین ذخیره سازی محصولاتی نظیر جو، ذرت و سویا از سوی سازمان پشتیبانی امور دام در دست انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

توزیع ۴۰ تن گوشت منجمد مرغ

 

برچسب ها: اقتصاد ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.