رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز از توابع شهرستان ایذه از مسدود شدن راه دسترسی به ۲ روستا در این بخش به دلیل بارش برف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیوان آبسته، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دهدز با اشاره به اینکه از عصر روز گذشته بارش برف در بخش دهدز شدت گرفته است گفت: حجم بارش برف به حدی بوده است که راه دسترسی به ۲ روستای لنده و سر صحرا در بخش دهدز به طور کلی مسدود شده است.

وی بیان داشت: دهدز در یک منطقه کوهستانی واقع شده است و با توجه به ادامه بارش برف در منطقه، احتمال بسته شدن جاده روستا‌های حاجی کمال، لهبید و دریاس نیز وجود دارد، هم اکنون تردد در این مسیر‌ها با زنجیر چرخ مسیر است.

آبسته افزود: نیرو‌های راهداری به محض پایان بارش برف برای بازگشایی این مسیر‌ها اقدام خواهند کرد، سعی می‌کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن این مسیر‌ها را بازگشایی کنیم.

گفتنی است؛ بخش دهدز از توابع ایذه و در فاصله ۵۵ کیلومتری این شهرستان قرار دارد، این بخش در قسمت کوهستانی استان خوزستان قرار گرفته است و یکی ار دروازه‌های ورود به این استان از چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/گ

برف راه های روستایی را مسدود کرد

برچسب ها: راهداری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.