سومین کارگاه تخصصی تربیت مربی «غدیر شناسی» از ۱۱ تا ۱۴ دی ماه به میزبانی بنیاد بین المللی غدیر در قم برگزار می شود.

سومین کارگاه تخصصی تربیت مربی «غدیر شناسی» برگزار می شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،سومین کارگاه تربیت مربی تخصصی«غدیر شناسی» در روزهای یازدهم تا چهاردهم دیماه به مدت ۴ روز و به میزبانی بنیاد بین المللی غدیر در محل مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) واقع در جمکران ابتدای بلوار انتظارقم برگزار می شود.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، در حاشیه نشست هیات مدیرۀ این بنیاد اعلام کرد: مراسم افتتاحیۀ این دوره های تخصصی با هدف مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی و تعمیق تفکر و اندیشۀ نجاتبخش غدیر و گسترش آموزه های ولایت و امامت روز سه شنبه در ساعت ۸ صبح برگزارمی شود.

ظریف منش با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید ایشان مبنی بر تربیت متخصص در موضوع غدیر گفت: رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار مسئولین این بنیاد با معظم له فرمودند، بروید برای غدیر متخصص تربیت کنید. لذا با توجه به فرمایشات ایشان و نیاز روز افزون جامعۀ اسلامی به معرفی و تعمیق این اندیشۀ ناب و آشنایی جوامع اسلامی با این تفکر نجاتبش بر خود وظیفه می دانیم با برپایی و برگزاری کارگاه های تخصصی غدیرشناسی درسراسر کشور نسبت به انجام این مهم تلاش نمائیم.

ظریف منش با بیان این مطلب که فعالیت های بنیاد بین المللی غدیر مختص دهه امامت و ولایت نیست تاکید کرد: نیاز امروز جامعه به روشنگری در مباحث ولایت و امامت و دفاع فرهنگی در جامعه، انجام فعالیت های عمقی و فکری را ضروری تر نموده است.

وی با جمع بندی و ارزیابی فعالیت های غدیری دهه امامت و ولایت سال جاری، این فعالیت ها را بسیار چشمگیر و گسترده اعلام کرد و گفت: امسال حضور خودجوش و بسیار ارزشمند آحاد مردم ایران اسلامی برای گرامیداشت این ایام فرخنده بسیار فراگیر و گسترده بود و امیدواریم با تعمیق و ترویج این اندیشه ناب در میان مردم درگسترش هرچه بیشتر این معارف الهی قدم برداریم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: فراهم آوردن تمهیدات لازم برای گسترش آموزه های ولایت و امامت از سیاست های اصلی این بنیاد است و در سال جاری با همکاری موسسۀ پژوهشی ولیعصر(عج) و همت دبیران اجرایی غدیر در مراکز استانها سومین کارگاه تخصصی غدیر شناسی با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری همچون حضرت آیت الله حسینی قزوینی در قم برگزار خواهد شد.

وی در پایان شرکت کنندگان این دوره را از نخبگان و طلاب سطوح مختلف حوزه دانست و گفت: این افراد که بیش از ۲۰۰ نفر می باشند طی فرآیندی از سوی دفاتر نمایندگی های بنیاد بین المللی غدیر درمراکز استانها به این دوره معرفی شده اند و به مدت ۴ روز این دورۀ تخصصی را می گذرانند.

وی گفت: اعطاء گواهی نامه پایان دوره به غدیر پژوهان از جمله مزایای این کارگاه ۴ روزه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: غدیر ، قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار