بازدید معاون فرماندار اشکذر از یک واحد دامپروری در ابراهیم آباد رستاق

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر از یک واحد دامپروری در روستای ابراهیم آباد رستاق بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مصطفی پوردهقان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر در بازدید از یک واحد دامپروری در روستای ابراهیم آباد رستاق، توسعه بخش کشاورزی در حوزه گلخانه و دام‌های سبک و سنگین را از جمله اولویت‌های شهرستان دانست.

پوردهقان به پیگیری‌های صورت گرفته در تصویب هفت پهنه دام با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: پهنه پرورش اسب حسین آباد پور اکبری، پهنه شتر مرغ شرف آباد، پهنه گوسفند خمسیان و خضرآباد، پهنه اسب خضرآباد و پهنه دام سبک حاجی آباد پهنه‌های مصوب شده در شهرستان بوده و پهنه دام سبک ابراهیم آباد نیز در مراحل نهایی تصویب است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این پهنه‌ها در بخش مرکزی واقع شده بیان کرد: مبنای واگذاری زمین در هریک از این پهنه‌ها، درخواست‌های محلی ارسال شده به کارگروه کشاورزی شهرستان است که مورد تایید اعضا قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اشکذر ادامه داد: امیدواریم با استفاده بهینه از منابع آبی ، شاهد رونق گرفتن هرچه بیشتر کشاورزی و دامپروری در شهرستان اشکذر به ویژه منطقه رستاق باشیم.

انتهای پیام/ ا

تصویب  پهنه دام سبک در ابراهیم آباد رستاق به زودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.