معاون راهداری شمال استان کرمان گفت : در اثربارش باران و برف در برخی از محورهای استان همه محورهای استان باز است و تردد در آنها جاریست.

تمامی راه های استان کرمان  باز و تردد جاریستبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محسن عراقی زاده معاون راهداری شمال استان کرمان گفت : گفت: از ساعت 12 و 30 دقیقه شب گذشته در گردنه کفنوئیه واقع در محور بافت – کرمان بارش باران آغاز شد و از ساعت 3 بامداد امروز در این محور بارش ها به صورت برف می باشند.

وی افزود: در گردنه سنگ صیاد، قنات سیر، تونل سیرچ و اسکر بارش ها اکنون به صورت برف است که راهداری استان عملیات زمستانی برای برف روبی و نمک پاشی را در این محورها بلافاصله پس از ریزش برف، شروع کرده است.

معاون راهداری شمال استان کرمان به بارش باران در برخی از نقاط استان اشاره کرد و افزود: در محور بافت – رابر؛ گردنه خراسانی، محور شهربابک – جوزم؛ خانه سرخ ماهان و سینه جوانان اکنون شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان این مطلب که همه راه های استان باز هستند و تردد در آنها جاری است، عنوان کرد: این توده باران زا از سمت جنوب غربی وارد استان شده است که اکنون به سمت شمال استان رفته است.

انتهای پیام/س

 

اثر بارش باران و برف در برخی از محورهای استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار