مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: انتظار داریم استادیوم علی دایی در اسرع وقت تکمیل و برای بهره‌برداری در اختیار ورزش و جوانان استان اردبیل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از سال ۸۲ ساخت و احداث ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی توسط مسکن و شهرسازی سابق شروع شده که در سال ۸۵ با بهره‌برداری از این استادیوم همچنان شاهد وجود نقص فنی و اجرایی در آن هستیم و تا کامل شدن این مکان ورزش و جوانان استان اردبیل از تحویل آن امتناع خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما شاهد تخریب قسمت‌های زیادی از سازه این استادیوم و بخش‌های ساخته شده آن هستیم، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد که با نامه‌نگاری از سوی ورزش و جوانان و تاکید استاندار اردبیل مبنی بر اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل استادیوم علی دایی انتظار داریم این ورزشگاه در اسرع وقت تکمیل و برای بهره‌برداری در اختیار ورزش و جوانان قرار گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر سرویس بهداشتی، اتاق‌های رختکن و وی آی پی استادیوم قابل استفاده نیست که امیدواریم تکمیل آن از سوی راه و شهرسازی بیش از این به درازا نکشد.
آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت سالن‌های ورزشی و مکان‌های فرهنگی در اردبیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حالی که قبل از انقلاب اسلامی تنها یک سالن ورزشی در مشگین‌شهر و یک استادیوم تختی در اردبیل ساخته شده بود، اما هم اکنون در استان اردبیل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۱۲۰ سالن ورزشی، استخر سالن‌های چند منظوره استادیوم‌های مختلف از قبیل: سالن رضازاده و استادیوم علی دایی ساخته و در اختیار جامعه ورزش استان اردبیل قرار گرفته است.
انتهای پیام/ح

وجود نقص فنی و اجرایی در استادیوم علی دایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.