طبق ادعای یک سایت انگلیسی حضور انصاری فرد در جام ملت‌های آسیا مشکلی برای تیم باشگاهی او ایجاد نمی‌کند.

نبودن انصاری فرد مشکلی برای ناتینگهام فارست ایجاد نمی کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت ویتال فارست، آیتور کارنکا سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست به مدت یک ماه مهاجم ایرانی خود کریم انصاری فرد را در اختیار نخواهد داشت و او به همراه تیم ملی کشورش در جام ملتهای آسیا 2019 حاضر خواهد بود.

این مسابقات در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و از تاریخ 5 ژانویه (15 دی) آغاز می شود و بازی فینال 1 فوریه ( 12 بهمن) خواهد بود. اگر ایران بتواند به مراحل بالای این رقابت ها برسد کارنکا چندین هفته انصاری فرد را در اختیار نخواهد داشت.

ایران در گروه D این رقابت های با تیم های عراق، یمن و ویتنام قرار دارد و اولین بازی آنها 7 ژانویه (17 دی) مقابل تیم یمن خواهد بود.

این مهاجم 28 ساله به عنوان بازیکن آزاد به تیم ناتینگهام فارست پیوسته است و از زمان حضورش در این تیم زمان زیادی در ترکیب قرار نگرفته است. کارانکا در این فصل رقابت های چمپیونشیپ تنها 41 دقیقه به انصاری فرد بازی داده است و در 2 بازی آخر این تیم اصلا در لیست نفرات آن بازی حضور نداشته است.

انصاری فرد در این پشت سر مهاجمانی مانند لوئیس گابان و دوریل مورفی قرار دارد  و از دست دادن او برای یک ماه مشکلی برای ناتینگهام فارست ایجاد نمی کند.


بیشتر بخوانید:

یورو نیوز: ایران جزء گزینه‌های قهرمانی در آسیا است/ شاگردان کی روش به دنبال طلسم شکنی

کی روش: هیچ تیم ضعیفی در جام ملت های آسیا وجود ندارد/تلاش می کنیم بهترین ها را به نمایش بگذاریم

جهانبخش: می‌خواهیم به انتظار ۴۳ ساله پایان دهیم


انتهای پیام/

واکنش یک سایت انگلیسی به حضور انصاری فرد در جام ملتهای آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار