رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز گفت: ۳ وقف جدید با ارزش ۲ میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال در طرقبه شاندیز به ثبت رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت الاسلام حبیب صادقی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز گفت : ۳ وقف جدید بانیت‌های ساخت مسجد، درمانگاه، دارالقرآن وتعزیه داری سیدالشهدا در طرقبه شاندیز به ثبت رسید.

وی افزود: غلام حسین حمیدی فر، خیر نیک اندیش ۵۰۰ متر مربع زمین واقع در بخش شاندیز را به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با نیت ساخت مسجد و درمانگاه وقف کرد.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: خانم آغا حافظ نژاد، بانوی نیک اندیش، یک قطعه باغ به متراژ ۳۰۰ متر مربع در روستای خانرود بخش شاندیز را با نیت صرف و خرج مجالس تعزیه داری سید الشهدا در حسینیه میرصالح خانرود وقف کرد، که ارزش این وقف ۶۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز افزود: قلیچ زاده مشهدی، نیز زمینی از اراضی شاندیز بخش شاهیده را به مساحت ۳۵۰ میلیون ریال به ارزش هشتصد و هفتاد میلیون ریال با نیت ساخت مسجد و دارالقرآن وقف کرد.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: با ثبت این ۳ وقف جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ وقف توسط واقفان خیراندیش در شهرستان طرقبه شاندیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام//م. ص

ثبت وقوفات در طرقبه شاندیز

برچسب ها: وقف ، سازمان اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار