معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: هیاتی از وزیران به همراه جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری فردا سه شنبه به این استان سفر می‌کنند.

محمدهادی مرعشی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: هیاتی از وزیران صنعت، معدن و تجارت،کار ورفاه اجتماعی، فرهنگ وارشاد اسلامی، راه وشهرسازی و مونسان رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان فردا سه شنبه سفری یکروزه به سیستان و بلوچستان خواهند داشت.

مرعشی افزود: معاون اول رییس جمهوری به‌ همراه وزرا در این سفر از نمایشگاه دستاوردهای استان سیستان و بلوچستان در شهرستان قصرقند دیدن خواهند کرد.

وی ادامه داد:در حاشیه این بازدید تفاهمنامه های همکاری برای رفع مسائل و مشکلات و تسریع در روند توسعه این استان میان دستگاه های مختلف نیز به امضا خواهد رسید.

گفتنی است:معاون اول رئیس جمهوری وهیات همراه در ادامه این سفر یک روزه با جمعی از معتمدان و نخبگان شهرستان ایرانشهر دیدار و سپس در نشست هم اندیشی با معتمدان، اصناف، صنعتگران، معدنکاران، تجار و بازرگانان، نخبگان، مدیران دستگاه های اجرایی و کارآفرینان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

جزییات سفر وزیران به همراه معاون اول رییس‌جمهوری به  سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار