اخیرا فیلمی از گفتگوی ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما درباره‌ مسئولینی که از مسئولیتشان سوء استفاده می‌کنند در فضای مجازی منتشر شده است.

صحبت‌های کارگردان سینما درباره‌ی مسئولینی که از مسئولیتشان سواستفاده می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی نسبت به نحوه برخورد برخی از مسئولان با توجه موقعیت کاری که در آن قرار دارند، توضیحاتی را بیان کرد.

این کارگردان سینما از مخالفت رهبر معظم انقلاب با اشرافیگری و گرایش به تجملات به ویژه در میان مسئولان اشاره کرد. به عقیده ابوالقاسم طالبی سیره امام خمینی «ره» بر ساده زیستی بود و ایشان همواره مسئولان نظام در مسئولیت‌های مختلف را به این ساده زیستی سفارش می‌کردند.

طالبی همچنین به عملکرد رهبر معظم انقلاب در این موضوع اشاره کرد و گفت: " رهبر انقلاب دامادشان را که دکترای بازرگانی دارند از بازرگانی منع کرده‌اند و این موضوع به  معنای دنبال کردن سیره امام خمینی «ره» است. "

در ادامه این خبر فیلمی از گفتگوی طالبی کارگردان سینما درباره‌ مسئولینی که از مسئولیتشان سوء استفاده می‌کنند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.