رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از توزیع شش هزار و ۱۷۱ حلقه لاستیک در راستای طرح تنظیم بازار در این استان خبر داد.

اسدالله احمدی رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: شش هزار و ۱۷۱ حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین در راستای طرح تنظیم بازار توزیع شد.

وی افزود: این لاستیک‌ها برای حمایت از ناوگان حمل و نقل و در راستای اهداف و مصوبات تنظیم بازار با نرخ مصوب بین رانندگان درون و برون شهری توزیع شده است.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: تاکنون بیش از ۹۲ تن گوشت گرم وارداتی، ۶۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و حدود سه هزار و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سطح واحد‌های صنفی و فروشگاهی توزیع شده است.

اسدالله احمدی افزود: برای نظارت هرچه بیشتر بر واحد‌های عرضه کننده محصولات تنظیم بازار، واحد بازرسی اتاق اصناف و واحد بازرسی سازمان در همه شهرستان‌ها بازرسی و نظارت مستمر از واحد‌های صنفی را انجام می‌شود و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.
انتهای پیام/ز


توزیع ۶ هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.