استاندار خوزستان بر لزوم تشکیل کارگروه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: باید کارگروه نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی در استان با هدف نظارت بر هزینه تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان مشاغل در اهداف مورد مصوب تشکیل شود.

وی افزود: همچنین باید ظرفیت‌های بی‌شمار استان در زمینه‌های پتروشیمی، فولاد، آبزی پروری و کشاورزی بهره برد و البته نباید از توسعه بر مبنای نفت غافل شده چرا که این وزارتخانه نسبت به طرح‌های توسعه‌ای در استان داراری تکالیف اجتماعی است.

شریعتی بیان داشت: وزارت نفت به دنبال اجرای طرح‌های توسعه‌ای چاه‌های نفت در همه مناطق استان استان مانند دزفول، خرمشهر، اندیمشک و قسمتی از اراضی نیشکر است و در حوزه نفت غرب کارون ایجاد اشتغال در دستور کار است و در مدت یک سال و نیم گذشته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به تربیت نیروی ماهر در منطقه هویزه و سوسنگرد مأمور شده است.

استاندار خوزستان گفت: برنامه‌ریزی برای افزایش میزان تولید در میادین غرب کارون از ۵۰۰ بشکه در روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه صورت می‌گیرد و این میزان از افزایش بدون شک ظرفیت‌هایی برای استان خوزستان به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/م

توسعه اشتغال خوزستان با نظارت بر طرح های اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.