معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت:درراستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان در زمان بارش برف هشت هزار تن ماسه و نمک برای استفاده در زمان بارش برف در 9 نقطه از شهر انبار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالسلام سپهر گفت: جایگاه های انبار ماسه و نمک در کمربندی آبیدر، پارک دیدگاه، خیابان 17 شهریور، پارک مولوی، میدان شهیده ناهید فاتحی کرجو، نواحی منفصل شهری نایسر و ننله، 3.19 بهاران و میدان گاز قرار دارند.

وی افزود: این میزان ماسه و نمک در نظر گرفته شده پس از مخلوط کردن در جایگاه های بر پا شده ذخیره و علاوه بر این در راستای پیشگیری از یخبندان معابر، 35 عدد مخازن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر نیز پیش بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان 75 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ستادهای برف روبی نقاط مختلف شهر مستقر شده اند.

سپهر با بیان اینکه اقدامات لازم برای مقابله با یخبندان و برف روبی معابر انجام شده است، یادآور شد: در همین راستا 500 نفر از نیروهای خدمات شهری نیز در زمان بارش برف در ستادهای برف روبی مستقر می شوند.

انتهای پیام/م

استقرار 75 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ستادهای برف روبی  کردستان

 

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.