رسانه قطری استاد الدوحه نوشت: ایران بین ۲۴ تیم حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

شانس بالای قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت استاد الدوحه قطر، با شروع هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که از ۵ ژانویه تا ۱ فوریه در امارات برگزار می‌شود، از ایران به عنوان بهترین تیم برای کسب جام در این رقابت‌ها می‌توان نام برد.

بازیکنان ایرانی با شور و هیجان فراوان قصد دارند با مصاف در برابر تیم‌های یمن، ویتنام و عراق در گروه D این رقابت ها، چهارمین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را به خانه ببرد.

ایران اولین بازی خود را مقابل یمن به تاریخ ۷ ژانویه برگزار می‌کند و ۱۲ ژانویه به مصاف با ویتنام می‌رود. ۴ روز پس از بازی با ویتنام، آخرین بازی مرحله گروهی خود را با عراق برگزار می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران فینال این رقابت‌ها را دور از دسترس نمی‌بیند. با توجه به اینکه آن‌ها یکی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبالی قاره یعنی حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کرده اند، مایل هستند به دومین اتفاق دلپذیر قاره، قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دست پیدا کنند.

تیم ملی ایران ۱۳ بار در این رقابت‌ها حضور داشته که با حضور چهاردهم خود در امارات می‌تواند چهارمین قهرمانی شان را بدست آورند. تیم ایران قبلا توانست سه دوره متوالی در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲، ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

کارلوس کی روش سرمربی برجسته تیم ملی ایران که در ۲ دوره پیاپی (۲۰۱۸-۲۰۱۴) ایران را به جام جهانی رساند، قصد دارد با قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کارنامه خود را پربارتر کند.

تیم ملی ایران از بازیکن‌های کلیدی، چون مهدی طارمی (الغرافه قطر)، سامان قدوس (آمیان فرانسه)، مهدی ترابی (پرسپولیس ایران) و سردار آزمون (روبین کازان روسیه) بهره می برد.

حضور تیم قدرتمند ایران در گروه D کار تیم ویتنام را برای برتری سخت‌تر کرده است.


بیشتر بخوانید:

فاکس اسپورت روی ادعای کی روش خط قرمز کشید

ملی پوشان فوتبال ایران، کی‌روش و دستیارانش را سورپرایز کردند

تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال ایران فردا برگزار می‌شود


انتهای پیام/

گزارش استاد الدوحه از شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار