سردار آقاخانی گفت: بیش از ۳۶ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در ۴۸ ساعت گذشته در استان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در نشست با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۳۶ میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در ۴۸ ساعت گذشته در استان کشف شد. این محموله قاچاق در یک کامیون جاسازی و به مقصد تهران در حال حرکت بود که در یکی از راه‌های مواصلاتی استان کشف و متوقف شد.

وی افزود: در ۳ ماهه گذشته بیش از ۳۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۱۱۰ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شده اند.

رئیس پلیس استان همچنین از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در همین مدت خبر داد و افزود: ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور دریافت گزارش‌های مردمی در هفته گذشته راه اندازی شده و مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های ۰۲۵۳۲۱۸۴۰۴۰ و ۰۲۵۳۷۲۲۲۲۰۲ گزارش‌های خود را در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به پلیس ارائه دهند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه ۱۹ درصد از سرقت‌های استان مربوط به سرقت موتورسیکلت می‌شود افزود: با همکاری شهرداری ۲۰ محل مناسب برای ایجاد پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر جانمایی و پیش از پایان سال ساخته می‌شود.

وی همچنین تقویت واحد‌های گشت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی استان دانست و عنوان کرد.: به منظور افزایش مشارکت مردم در کاهش جرائم و سرقت در محله ها، از نیمه دی، شورای معتمد محل متشکل از جمع ۱۰ نفره ساکنین محله‌ها با روسای کلانتری‌ها دیدار و مشکلات و راه‌های رفع آن‌ها را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/الف

کشف ۳۶ میلیون نخ سیگار قاچاق در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار