مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: جایگاه و نگاه به زن و زنان شاخص نیز باید در جامعه معرفی شوند.

فاطمه دانش یزدی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های شاخصی در حوزه‌ی بانوان و خانواده برنامه ریزی شده که شامل نشست بانوان کارآفرین استان با رویکرد اقتصادی، نشست ویژه خانواده‌های شهدای مدافع حرم و همچنین تجلیل از بانوان فعال در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی است.

دانش افزود: جایگاه و نگاه به زن در جامعه باید مشخص و زنان شاخص که جایگاه بین الملی و جهانی دارند معرفی شوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه چهل ساله انقلاب از ۲۱ تا ۲۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود که شامل غرفه‌های توانمندی و صنایع دستی بانوان است.

دانش‌یزدی با تأکید بر اینکه نباید نقش و جایگاه بانوان در موفقیت‌ها و توسعه کشور کم اهمیت شمرده شود، گفت: زن در محوریت کانون خانواده است که ارزش‌های اخلاقی، باور‌های دینی و معیار‌های اجتماعی و فرهنگی را به نسل‌های دیگر منتقل می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر ضرورت همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در تحقق برنامه‌های حوزه بانوان به مناسبت بلوغ انقلاب تاکید و تصریح کرد: خوشبختانه حضور اثرگذار و موفق بانوان در عرصه‌های ملی و بین المللی را شاهد هستیم و معرفی این توانمندی‌ها در جامعه دارای اهمیت فراوان است.


انتهای پیام/ ا

دستگاه های اجرایی در تحقق برنامه های حوزه بانوان تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.