مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: امسال ۷۶۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه بازآفرینی شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت و مسکن محلات به استان تخصیص یافت.

اختصاص ۷۶۷ میلیارد ریال به حوزه بازآفرینی قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی گفت: میزان اعتبارات حوزه بازآفرینی در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی برای شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر استان بالغ بر ۳۴۷ میلیارد ریال و اعتبارات بانکی برای احداث مسکن در محلات بازآفرینی تعیین شده نیز ۴۲۰ میلیارد ریال بوده است.

حق لطفی ادامه داد: با توجه به تغییرات به وجود آمده در سطح وزارت راه و شهرسازی، اولویت انجام کار‌ها بر تکمیل طرح‌های نیمه کاره ریلی کشور مانند خط آهن قزوین - رشت، تکمیل راه‌های نیمه کاره روستایی و همچنین تکمیل و پایان طرح مسکن مهر تشخیص داده شده است.

حق لطفی اضافه کرد: اولویت کار در حوزه مسکن نیز تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور و ۴۰۰ هزار واحد جدید در حوزه‌های بازآفرینی برای اقشار کم درآمد و نیازمند در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسوول، برنامه آماده سازی اراضی مورد نظر برای احداث واحد‌های جدید مسکن اقشار کم درآمد حوزه بازآفرینی نیز به ادارات کل راه و شهرسازی کشور نیز ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

تخصیص اعتبار در حوزه بازآفرینی شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.