نماینده مردم شادگان گفت: انتقال آب، محیط زیست، جلگه خوزستان و زاگرس را نابود می‌کند و همه این موضوع را قبول کرده‌اند.

انتقال آب، محیط زیست، جلگه خوزستان و زاگرس را نابود می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در جلسه علنی امروز( چهارشنبه 12 دی ماه) طی تذکری، اظهار کرد: برخی از همکاران به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویی اعتراض ما در صحن علنی مجلس ناخوشایند و بر خلاف قانون بوده است.

وی افزود: من از نماینده خوزستان تعجب می‌کنم که باید زبان آنها باشد، اما به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویا ما اشتباه کردیم، بنده از سال 84 که نماینده مردم شادگان بوده‌ام معضل انتقال آب مشکلی اساسی بوده است و شما می‌دانید که در جلسات مختلف خطرات این کار غیر قانونی را گوشزد کرده‌ام.

ناصری نژاد ادامه داد: انتقال آب، محیط زیست، جلگه خوزستان و زاگرس را نابود می‌کند که همه این موضوع را قبول کرده‌اند و در چند ماه اخیر همه به این نتیجه رسیده اند که بحث انتقال آب منتفی و ردیف‌های انتقال آب از بودجه حذف شود که کار مهمی در این بخش صورت گرفت.

نماینده شادگان خاطر نشان کرد: متاسفانه عده‌ای همچنان می‌خواهند با اعمال نفوذ، رانت و حتی استعفا این تصمیم مهم را منتفی کنند. ما به دلیل ترس از اعمال لابی اعتراض کردیم چرا که کارها باید بر اساس قانون صورت بگیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار