معاون امور هنری وزارت ارشاد گفت:بسیاری از مسائلی که درباره اجرا‌های موسیقی و تئاتر مطرح می‌شود به حواشی اجرا‌ها برمی گردد اما باز هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می‌دهند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مدیران و مشاوران معاونت با تاکید بر صیانت و حمایت از فضای هنر گفت: با توجه به شرایط کشور و میزان اعتبار و بودجه که پاسخگوی ضرورت‌ها و نیاز‌های جامعه هنری نیست، معاونت امور هنری تلاش می‌کند از فضای هنر صیانت و الگوسازی کند، به اقتصاد هنر توجه و از سوی دیگر مورد نقد‌هایی هم قرار بگیرد.

حسینی ادامه داد: تعداد برنامه‌های هنری در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی بسیار گسترش و افزایش یافته است، در مواردی که ممکن است تئاتر یا نمایشگاهی اندکی مورد انتقاد باشد، فریاد‌ها بلند می‌شود، اما حجم فعالیت‌ها و برنامه‌ها دیده نمی‌شود. بسیاری از مسائلی که درباره اجرا‌های موسیقی و تئاتر مطرح می‌شود به حواشی اجرا‌ها برمی گردد و مربوط به ساخت موسیقی و وظایف دفتر موسیقی نیست، اما باز هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مورد نقد قرار می‌دهند.

همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که میهمان جلسه معاونت امور هنری بود، در این جلسه مطالبی را درباره سیاست‌ها و برنامه‌های مرکز روابط عمومی درباره اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان بیان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ارشاد ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار