استاندار اردبیل گفت:واحد‌های تولیدی که نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند با مشارکت بانک ملی از تسهیلات سرمایه در گردش بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین بهره برداری از فاز نخست کارخانه تارا سبلان که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملی ایران انجام شد اظهار کرد: این واحد تولیدی که از مدت‌ها پیش راکد و تعطیل شده بود، با حمایت تسهیلاتی بانک ملی و توسط بخش خصوصی فعال شده و قرار است تا اسفند سال جاری ۲۰۰ نفر در آن مشغول بکار شوند.
وی افزود: میزان اشتغال زایی کارخانه تارا سبلان در سال آینده به ۵۰۰ نفر افزایش می‌یابد و محصولات این واحد تولیدی نیاز‌های عمده استان و منطقه را تامین می‌کند.
استاندار اردبیل همچنین در جریان بازدید از کارخانه آرتا پلاست گفت:مجتمع کارخانه آرتا پلاست یکی از مجموعه‌های موفق کشور است و در طول شش ماه پیشرفت فیزیکی پتروشیمی این مجموعه قابل توجه بوده است بطوریکه در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

بهنام جو در رابطه با راه آهن میانه - اردبیل اظهار کرد: این پروژه سخت و عظیم با کمک و مساعدت مالی بانک ملی ایران در قالب تسهیلات فاینانس داخلی تامین مالی و خروج از رکود شتاب گرفته و در حال حاضر اجرای آن روند مطلوبی دارد.
وی افزود: این پروژه در دولت تدبیر و امید و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد و تا منطقه مرزی مغان امتداد خواهد داشت.
استاندار اردبیل افزود: اتصال راه آهن اردبیل - مغان به خط ریلی جمهوری آذربایجان نیز مورد توافق مقام‌های ۲ کشور قرار گرفته و جزو طرح‌های اجرایی در سال‌های آتی خواهد بود.
گفتنی است مدیرعامل بانک ملی ایران به دعوت استاندار اردبیل به منظور بازدید از روند اجرای پروژه‌های در حال اجرای مورد حمایت به استان اردبیل سفر کرده است.
انتهای پیام/ح

افتتاح فاز نخست کارخانه تارا سبلان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.