دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  ابراهیم دشتیان دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان امروز با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در استان گلستان کشف و ضبط کردند که تعداد زیادی پرونده در دادگستری استان برای این افراد تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی این مدت کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای یک‌سوم این پرونده‌ها رای قطعی صادر شده و بقیه نیز در حال رسیدگی است، گفت: بیشترین لوازم قاچاق کشف شده، لوازم خانگی، چوب جنگلی، صید و صیادی و قاچاق سوخت است.

دشتیان با اشاره به اینکه تاکنون برای دارندگان ۷۰ کارت سوخت در استان گلستان پرونده تشکیل شده، گفت:: در بخش سوخت ۲۰۰ هزار لیتر کشفیات داشتیم که بیشتر آن‌ها به صورت استفاده از کارت سوخت بوده است.

وی گفت: این افراد از کارت سوخت دیگران در نقاط مرزی اقدام به سوخت گیری می‌کردند تا بنزین یا گازوئیل را از کشور خارج کنند و در کشور‌های همسایه با چندین برابر قیمت به فروش برسانند.

انتهای پیام/م
 

۲۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.