سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:شورای فنی با هدف توزیع عادلانه و شفاف سازی فضای کسب و کار در حوزه عمرانی بر مراحل واگذاری پروژه‌ها نظارت کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی در نهمین جلسه شورای فنی استان گفت: رفع مشکلات و حمایت از جامعه فعال پیمانکاری از برنامه‌های معاونت عمرانی استانداری است که با تاکیدات مقام عالی استان و به منظور شفاف سازی و توزیع عادلانه کار کمیته پیمان شورای فنی بر درخواست دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری طرح‌ها نظارت می‌کند.
 
وی استفاده از ظرفیت تمامی پیمانکاران دراجرای طرح‌های عمرانی با هدف تقویت توان اجرایی شرکت‌های استانی از دیگربرنامه‌های مدیریت ارشد استانی برشمرد و افزود: در سال‌های اخیربدلیل کاهش برخی حمایت‌ها از جامعه پیمانکاران استان توان مالی واجرایی پیمانکاران تحلیل رفته است که با این اقدام سعی دراصلاح روش‌ها و جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق فعالان این عرصه می‌شود.
 
در ادامه این جلسه اعضای شورای فنی پس از ارائه گزارش کمیته نظارت در خصوص پروژه‌های شهرستان شاهین دژ، مشکلات پروژه احداث کانون پرورش فکری کودکان شهرستان شاهین دژ را بررسی کردند.
 
انتهای پیام/
 

برگزاری جلسه شورای فنی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.