مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به استفاده از خدمات دولت الکترونیک در راهداری اشاره کرد و گفت: استفاده از این خدمات در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ به میزان ۲۰ درصد افزایش داشته است.  

افزایش ۲۰ درصدی استفاده از خدمات الکترونیکی در راهداری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: شاخص‌های ارزیابی فرایندی است که موجب افزایش تمرکز و نیاز به اندازه‌گیری عملکرد شده و این شاخص‌ها اگر بر اساس عملکرد ارائه شود مناسب است.

وی افزود: عملکرد موضوع اصـلی در تمام تجزیه و تحلیل‌های سازمانی است و بهبود آن مستلزم اندازه‌گیری بوده و بـدون سیستم ارزیابی بررسی عملکرد ممکن نیست.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ارزیابی عملکرد راهداری باید تقویت شود، ادامه داد: این ارزیابی به منظور بهبود کارایی و بهره‌وری و بالا رفتن عملکرد بین ادرات بوده و در نهایت منجر به ایجـاد یک رقابـت و تـلاش برای تحقق توسعه ایمنی پایدار می‌شود.

وی به هوشمندسازی حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در راهداری اشاره و اظهار کرد: این اداره در مدت سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

پناهنده نیز به استفاده از خدمات دولت الکترونیک در این اداره اشاره و اضافه کرد: استفاده از این خدمات در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ به میزان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: به دنبال اجباری کردن استفاده از سامانه‌ها هستیم تا به اهداف اصلی که خدمت‌رسانی مطلوب است، نزدیک شویم.

در ادامه رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  با بیان اینکه طرح کنترل ناوگان مسافربری با هدف شناسایی وضعیت موجود حمل و نقل استان در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، اظهار کرد: سطح خدمات مسافربری، ارائه خدمات حمل و نقلی مطلوب به مسافران، نظارت بر شرکت‌های مسافربری و افزایش ایمنی تردد از دیگر اهداف این طرح است.

وحید سخاییان با بیان اینکه  این طرح به شکل دوره‌ای و مستمر در طول سال اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح که با حضور نمایندگانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، کارشناسان فنی پایانه‌های مسافربری، نماینده انجمن‌های شرکت‌های مسافربری و سازمان پایانه‌های شهرداری همدان انجام شد تعدادی از ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی، میدل باس و سواری کرایه پایانه‌های مسافربری انقلاب، اکباتان و سفیدآبی کنترل و بازرسی شد.

وی یادآور  شد: بررسی ظاهری ایمنی ناوگان، صورت وضعیت‌ها، کارت سلامت، لباس فرم، کارت هوشمند، معاینه فنی، کنترل سیستم سرمایش و گرمایش، وجود کپسول آتش‌نشانی و مواردی دیگر از جمله اقدامات انجام شده این طرح بوده است.

سخاییان خاطرنشان کرد: در پایانه‌های استان همدان ۹۰۰ ناوگان مینی‌بوس، ۳۵۰ ناوگان اتوبوس، ۱۶ میدل باس و ۷۰۰ سواری کرایه مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ص.ف
رشد استفاده از خدمات الکترونیکی در راهداری همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.