مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: امروز باید نگاهمان را به تولید و کارآفرینی تغییر دهیم و از تولید داخل حمایت جدی کنیم.

اگر کسی خواهان جهاد است باید پشت تولید داخلی بایستدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، علی رسولیان، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی درحاشیه نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی و توریسم در مشهد با بیان این سوال که آیا می‌توان بدون اینکه کالایی تولید شود، اشتغال ایجاد کرد گفت: در جامعه امروز، دغدغه بیشتر افراد در حوزه اقتصاد و ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با یکدیگر همکاری کنند افزود: نیروی انسانی هم نقش اثر گذار و تعیین کننده‌ای دارد لذا باید برای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد نیز تلاش‌های لازم صورت بگیرد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه رشد خراسان رضوی در حوزه گردشگری قابل توجه بوده، اما مشکل اصلی، بی توجهی به برند سازی است تصریح کرد: همه باید در زمینه حل مشکلات پیش قدم شویم و ظرفیت بالای گردشگری را جدی بگیریم.

رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان بی نظیر است گفت: بسیار جای خوشحالی است که اینگونه نمایشگاه‌ها در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در نشان دادن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان بی نظیر است، افزود: این نمایشگاه به "ما می‌توانیم"عینیت بخشیده است.

قنبری با اشاره به اینکه سه شرکت از پارک علم و فناوری خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: در کنار همه نقطه قوت‌ها گا‌ها نقطه ضعف‌هایی هم دیده می‌شود که امیدواریم در نمایشگاه‌های بعدی رفع شود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تصریح کرد: با حضور سه شرکت از پارک علم و فناوری جدا از معرفی کالا و محصولات، معرفی تیم و خلاقیت پارک بسیار قابل اهمیت است لذا باید همه در کنار هم زنجیره‌ها را از تولید به مصرف تکمیل کنیم و در این شرایط تهدید و تحریم آن‌ها را تبدیل به فرصت کرده و بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام// ز. م


نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی و توریسم به "ما می‌توانیم"عینیت بخشیده است

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.