امام جمعه موقت یزد گفت: امروز مسئولان و مردم باید بیدار‌تر باشند و برای حفط حجاب در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله سید محمد رضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه امروز یزد با اشاره به ۱۷ دی به عنوان یکی از غمبارترین روز‌های تاریخ ایران گفت: در چنین روزی پهلوی اول فرمان نهایی مبارزه با حجاب را صادر کرد که این کار نتیجه مدت‌ها زمینه چینی و برنامه ریزی بود.

آیت الله مدرسی افزود: امروز مسئولان و مردم ما باید بیدار‌تر باشند چراکه دشمن در فضای مجازی، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری خود در حال تبلیغ بی حجابی است و باید برای حفظ حجاب در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به روز جهاد کشاورزی بیان کرد: کشاورزی یکی از امور راهبردی هر کشور است چرا که اگر کشوری نتواند نیاز حیاتی خود را از ناحیه کشاورزی تولید کند در معرض خطر قرار دارد.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: مسئولین ما باید دقت کافی در مسائل راهبردی کشاورزی داشته و فقط مزیت‌های نسبی و سود آوری‌ها و منافع کوتاه مدت را در نظر نگیرند.

آیت الله مدرسی با اشاره به مشکل کم آبی برخی استان‌ها به ویژه استان یزد تصریح کرد: استان‌هایی که با مشکل کم آبی روبرو هستند باید برنامه ریزی‌ها کاملا حساب شده و دراز مدت و بدون حاشیه باشد.

وی همچنین به ۱۲ دی سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به یزد و سالروز شهادت علم الهدی و شهدای دانشجو اشاره کرد.


انتهای پیام/ ا

کشاورزی از امور راهبردی هر کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.