معاون عمرانی استاندار لرستان گفت:مسئولان شهرداری و شورای شهر باید شیوه مدیریتی خود که در شرایط عادی کارآمد بوده به شیوه مدیریت بحرات تغییر دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپورمعاون عمرانی استاندار لرستان اظهارداشت : شهرداری بروجرد در وضعیتی بحرانی قرار دارد و برای خارج شدن از این بحران باید تمامی مسئولان استانی و کشوری از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید ابتدا به دنبال تسکین موقت این مشکل باشیم، افزود: بعد از تسکین موقت این مشکل باید به دنبال حل ریشه‌ای این معضل باشیم.

معاون عمرانی استاندر لرستان اظهار داشت: مسئولان شهرداری و شورای شهر باید شیوه مدیریتی خود که در شرایط عادی کارآمد بوده به شیوه مدیریت بحرات تغییر دهند که برای این کار باید ابتدا یک تیم متخصص برای این مشکل مشخص شود و میزان بدهی‌ها و دارایی‌های شهرداری را مشخص کنند.

مرادپور با بیان اینکه بزرگ شدن شهرداری بروجرد مهمترین عامل ایجاد مشکلات فعلی بوده، اظهار کرد: ایجاد واحد تولیدی توسط توسط شهرداری‌ها و اداره آن توسط همین سیستم بر اساس تجارب کشوری نتیجه بخش نبوده و باید از توانایی بخش خصوصی در این حوزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

شیوه فعلی مدیریتی شهر بروجرد کارآمد نیست

برچسب ها: حمل و نقل ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.