دفتر رسانه های محمد حنیف اتمر، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از تکمیل شدن تیم انتخاباتی وی خبر داد.

توافق «قانونی» و «محقق» برای حضور در تیم انتخاباتی «حنیف اتمر»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رسانه های محمد حنیف اتمر، نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از تکمیل شدن تیم انتخاباتی وی خبر داد.

تواب غورزنگ، سخنگوی دفتر رسانه های اتمر گفت: آقای اتمر درباره گزینش محمد یونس قانونی به حیث معاون نخست و محمد محقق به حیث معاون دوم خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به توافق رسیده است.

تواب غورزنگ افزود: «تیمی که قرار است تحت ریاست آقای محمد حنیف اتمر تشکیل شود، یک تیم ملی خواهد بود و نیز یک تیمی که برای تمامی مردم قابل قبول باشد.»

دفتر محمد محقق نیز توافق با اتمر برای حضور در تیم انتخاباتی او را تایید کرده است. شریفی بلخابی، عضو دفتر محمد محقق در این خصوص گفت: «جناب استاد محقق، علاقمند است که با تیم انتخاباتی حنیف اتمر هماهنگی داشته باشد؛ در دقایق نود یا دقایق آخر مشخص خواهد شد.»

با این حال، حزب جمعیت اسلامی اعلام کرده است که یونس قانونی تاکنون در این باره با محمد حنیف اتمر به توافق نهایی دست نیافته است.

حشمت آرین فر، عضو رهبری جمعیت اسلامی در این خصوص گفت: «به نتیجه قطعی که اعلام بکنند نرسیدند؛ به همین خاطر رسما اعلام نشده اما حزب جمعیت با تمام کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری سهیم می باشند یا می‌خواهند کاندید شوند صحبت دارد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۵ دی ۱۳۹۷
فقط آقاي محقق
آخرین اخبار